Verden er fuld af paradokser, og det har altid været sådan – og vil nok altid være det. Men nogle af dem er så forbløffende i deres karakter, at man ikke kan lade være med at undres. Du ved – den slags som for eksempel, når et politisk partu som Alternativet afsløres i at modtage “beskidte penge” – og ikke gør noget ved det. Eller når en teknologisk avanceret virksomhed ikke kan overkomme noget så simpelt som at besvare telefonen i åbningstiden. Med de muligheder, der er for nem telefonpasning etc. nu om dage, er det meget svært at forstå, at det i 2017 stadig kan være et problem. Men det kan det for nogle. Faktisk for alt for mange!
Enkelt at få passet virksomhedens telefon
Når man nu ved, at der findes excellente muligheder for at få et af de dedikerede firmaer som for eksempel Topcall til at varetage den eksorbitant vigtige telefonservice, er det et reelt mysterium, at så mange mindre virksomheder stadig i 2017 ikke magter at håndtere deres firmatelefon ordentligt. Og faktisk koster det jo kunder, for i takt med, at vi alle er blevet så vante til realtids-service, gider vi ganske enkelt ikke telefonsvarere mere. Vi skal tale med et menneske, skal vi!
Mere end bare telefonen
Mange små selvstændige har etableret sig med ikke blot hjemmeside – men også en såkaldt live chat, så gæsterne på hjemmesiden kan tale(skrive) direkte med firmaet live. Og det er også bare super – hvis altså den passes! Det er så langt fra altid tilfældet og så har funktionen den stik modsatte effekt. Så ender den med at blive et signal om, at virksomheden ikke tager potentielle kunders henvendelser seriøst. Og hvem vil handle med sådan et firma?
Topcall tilbyder faktisk en service med pasning af live chat (se her ), og det er jo helt i tråd med at passe telefonen for virksomheden. Det er jo ligegyldigt, om det er den ene eller anden kanal, en interesseret henvender sig via: En henvendelse er første skridt på vejen til et salg og en kunde.
Det burde flere tænke en hel del mere over!
Firmatelefonen er vigtig!
